****GRONLUNDS BLOGG****

-jo det bränner nu.....

Kategori: Torrevieja

 
Jag har egentligen inget problem med solen men många många timmars "exponering" på golfbanor nu och det är det nog dags att skaffa nån "creme" som skydd.
 
 
JoHåDå, det blev en runda igår igen, La Torra Golf heter banan, och det var varmt..... och ganska bra...
 
 
JaHaDå, lite lugnare idag, mina vänner drar iväg mig på IKEA, inte för att jag behöver nåt men "Ingvar" har alltid en förmåga att få ner saker i den gula kassen!
Jag siktar nog på svenska köttbullar i restaurangen.....
 
För övrigt: Är inte "Instagram" överflödigt, 95 % av allt där hamnar ju också på Facebook?
 
God morgon Sverige!  
 
 

KOMMENTARER:

  • Monica Sjöblom säger:
    2016-03-29 | 09:36:19

    Tänk på och skydda dig. Ena grannen där jag köpt hus,håller på och säljer.Han har ju haft det i 12 år. Han har fått malign melanom 🌞

Kommentera inlägget här: