****GRONLUNDS BLOGG****

- inte så smart.....

Kategori: #Stockholm

När man äntligen släpptes ur ett trångt flygplan efter 4 timmar så styrde man kosan till Pressbyrån för inhandlande av snus. 49 kr kostade dosan och en femtilapp skulle ge en krona i växel och då fick jag det här lilla myntet tillbaka!... och "hånade" pojkstackarn bakom disken och uttryckte, nåt "öre" tillbaka var grov felräkning....
Ridå när jag tog på mig glasögonen.... och tydligen för långt mellan besöken i gamla fäderneslandet!
 
VaDå dåligt väder i Stockholm?... jag ångrar jag inte tog golf-kort-byxorna med mig......
 
dagens väder, nää.... får bli badtemperaturen i Torrevieja så länge, + 16,4 grader i går

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2017-04-28 | 13:33:06

    Ok Ulf. Nu är det så att du kommit hem till Sverige. Räkna inte med att det skall vara varmt. Plus 10 är helt ok men vantar och mössa gäller när du skall promenera eller spela golf.
    I alla fall välkommen hem
    Kram
    Eva

Kommentera inlägget här: