****GRONLUNDS BLOGG****

- min vindpinade vän

Kategori: #Stockholm

 
1 år idag sedan min trogne vän, hunden Hekla slutade sitt jordeliv.... hon levde med mig 4 år av sitt liv i blåsiga Skåne innan hon flyttade hem till dottern i Stockholm.
Det mest bestående minnet, förutom allt roliga vi hade, är skallet och ilskan när hon skrämde iväg inbrottstjuvar hos grannarna i parhuset och det skallet hörde jag varken förr eller senare vilket jag var glad för.....
 
- kan du tänka dig.... man får ändå ihop det, (tävlandet) även i Stockholm. Arlandastad Golf står på programmet och jag ska visa mina vänner här vem som verkligen gått framåt i detta spel.....
 
- Nej, Gina Dirawi - slöjbeklädd islam är inte Sveriges framtid. Att en kvinna medvetet söker sig till en arbetsplats som hon vet inte kommer ge henne anställning pga av hennes religiösa beklädnad är just det du anklagar SAS för - bakåtsträvande.
- men hon kommer säkert att tjäna bättre än på SAS genom att snyfta i olika medier!
 
- första gången jag ätit där renlav ingick i maten, bara i Stockholm, bara i....
 
God morgon Sverige.....  
Kommentera inlägget här: