****GRONLUNDS BLOGG****

"Här börjar närhetslivet"?

Kategori: #Golf, #Norrland

- jag vet en stad i Norden där solen aldrig ler, den staden heter Boden, dit vill jag aldrig mer.
 
Ungefär så var det på den golfbanan igår, spelare som genade mellan hålen, spelare som gick framför min tee vid utslag och värst av allt, jag såg 6 spelare i en boll vilket är absolut förbjudet.... och jag kände mig som en gammal surgubbe..... och som det inte räckte: det var "Tjälabränna" överallt, och fattar du inte språket kan du sluta läsa här....
 
Visst fan borde jag sluta med golf, (trots 31 (arga) poäng i går) och ta sköna hundpromenader (som i förrgår) efter "Storskibacken" i stället, ...nu var det språket igen!.... och bara botanisera i naturen!  
 
Varmast i Boden igår: 18 grader.....
 
 
 
Kommentera inlägget här: