****GRONLUNDS BLOGG****

Gubbsjuk?

Kategori: #Torrevieja

- ett litet balkonghäng i en "nyinstallerad" lägenhet i La Mata och utsikten "lämnar mycket övrigt att önska".... så är det bara.....
Exponeringen bland dessa damer är gratis och som allt annat i Spanien och väldigt öppen.....
 
- JoDå.... restaurang trots allt till sist och matnotan för 3 pers, 145 € och..... det inkluderade mycket dricka......
Ny dag i dag och det är inte säkert jag går "herrens vägar" eller nån annans vägar heller, jag vilar förmodligen.....  🤐
 
- här har man förtidsröstat, här har man "stöd röstat" här har man nåt hopp om att ni som bor i Sverige ska få det bättre.... men jag är inte säkert att det blir så..... det enda övertygande är att jag är på den "högra sidan".... det står jag för.... 
 
Kallast / varmast i Torrevieja i går:  25,7 / 30,3 ....i havet 27,4 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: