****GRONLUNDS BLOGG****

Imse vimse spindel......

Kategori: #Torrevieja

Sedan jag köpte bilen i slutet av januari har jag haft en fripassagerare! Han eller hon bor bak backspegeln och spinner nät "titt som tätt", jag ser han/hon ibland när jag är ute och kör, pilandes på nätet och hämtar in föda!
Jag är väldigt försiktig med spegeln när jag spolar av bilen, djurvän som jag är (exkl Vargar!).......  😌
 
- En del personer tror på Tomten och vissa tror på Allah. Kriminologen och genusvetaren Nina Rung tror att den explosionsartade ökningen av sexualbrott de senaste fem åren beror på ökad anmälningsgrad. Skillnaden mot personer som tror på Tomten och Allah är att Nina Rung får uttala sig i media som om hennes egna sagor vore faktabaserad sanning.
 
- i går, sämsta och dyraste golfrundan på mycket mycket länge.......
 
kallast / varmast i Torrevieja i går:  14,3 / 20,8 ..... i havet 18,1 grader. 
 
 
Kommentera inlägget här: