****GRONLUNDS BLOGG****

Nytt grepp!

Kategori: #Torrevieja

Japp.... vi har skalat av det gamla greppet, på Fairwood 3an, vi byter grepp med andra ord på "Best"-klubban, klubban som ska ta mig långt bort från tee..... fast idag var det inte så, därför inget att "skriva hem" om.... inte för nån av oss....
 
Men nåt allvarligare: nån svensk politiker borde börja koka sin sko för att äta upp! Jag är dock inte så bekymrad om vi får en ny regering efter 156 dagar bestående av MP-S-C och det lite kappvändande L, för det blir lite "åter höger" under de 3,5 år återstår, men det bästa........ Liberalerna kommer att utplåna sig i nästa val, Centerpartiet kommer att backa kraftigt, sossarna kommer att förintas tack vare de inte får "vara sig själv" så tack Annie Lööf för vid nästa val kommer KD-M-SD ha över 50 % av röstetalet, gilla det eller inte?
 
- bekymret är väl bara hon (C) me´(äta) skon kommer att rädda Miljöpartiet över nästa val....
 
- nya (golf)galningar att hämta på flygplatsen idag     😜
 
- egentligen är jag väl i dina ögon rätt så dum.... och därmed inte PK i Sverige, men JAG ser ett annorlunda land i mitt Spanien... ja, klart här också finns problem men... jag, som alla spanjorer besöker/träffar och stöttar mina nya och väldigt fattiga vänner i Spanien, typ "min" bilhandlare" som bara försöker få det att gå runt,..... , typ, de fattiga arbetre som sliter på golfbanorna för "vatten och bröd...... typ "hon som städar" hos mig, fast egentligen fixar jag själv mina få kvm.....typ de som är i akut nöd och är Spanjorer och som alla spanjorer vurmar om i vått och torrt och där,..... sitter du i Sverige och tar INTE hand om de egna landsmän, de som sover ute, lever på en obefintlig pension, nää "allt är bra" i Sverige "vi måste "hjälpa flyktingrana",.... du tycker bara du är bra med att lätta ditt samvete, vara politiskt korrekt och därmed bidragande till välfärden!, du ger, du ser absolut ingenting.......
Lycka till kära vän, du är falsk (om du känner igen dig)  du har missat allt, absolut allt  vad det handlar om, allt som du (förmodligen) lärde dig i skolan...och.... rösta du vidare bland de vänstra etablerade partierna..... du kommer en dag att ångra dig!  . 
 
kallast / varmast i Torrevieja i går:  11,1 / 11,6 ..... i havet 15,4 grader
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: