****GRONLUNDS BLOGG****

-om än långsamt...

Kategori: Flytt!

... går det sakta framåt med packningen under överseende av en fyrfota vän som är rädd att hon blir lämnad!
Ett och annat barn och en gammal gumma (alltid med hundgodis i fickan) på stranden har fällt en tår över att de inte får träffa Hekla nåt mer och Hekla förstår inte varför de är ledsna.
 
**finns köp & säljsidor på internet, även i Bjärred och jag har annonserat lite möbler med orden: prutat och klart!, likt f-bannat ska alla pruta och följden blir väl (trodde jag) att jag sitter kvar med klabbet jag vill bli av med!
Men jag har kommit på nåt smart, de får nåt extra med sig, typ blomkrukor och diverse saker som jag hade tänkt köra till tippen, och alla är glada och nöjda... hahaha
 
God morgon Sverige, än fungerar det...
Kommentera inlägget här: