****GRONLUNDS BLOGG****

Mina tänder?...

Kategori: Fåfänga

 
 
...nej inte det, men ändå sånt här (bland annat) som mina tänder brukar användas till.
Följden: Alltid nån bit borta här & där, klippkort hos tandläkerskan som nu senast igår.
 
Vi backar bandet lite:
 
Måndag: En nöt i Müsli;n, en halv framtand borta och plötsligt är man folkskygg och tyst!
 
Åtgärd: Panikringning till tandläkerskan, ingen tid ledig, "-återkom tisdag kl 07:35 så hittar vi möjligen ett hål"?? (tidshål),,, väldigt lustigt!! 
 
Tisdag: Morgonpromenad med hunden H, plötsligt upptäkte jag att jag inte kunde bus-vissla på hunden, vilket jag alla dagar i veckan behöver, jag lovar!, och jag "hängde" på mobilen kl 07:32 som den värste pensionär och jodå, vi fick komma på ett (tids)hål i bokningarna kl 11:05
 
Onsdag: Jo det är fixat nu, vi försöker lära oss bus-vissla igen och vi har numera en bredare och lite kortare tand på plats igen och vi vågar, om än med viss tvekan, träffa folk igen!
God morgon Sverige, halva priset på lagningen tack vare "klippkortet" 750 kr.....  Messenger - Emoticons - 1508621
 
 
Kommentera inlägget här: