****GRONLUNDS BLOGG****

Vandra vidare.......

Kategori: #Kusmark

- då lämnar vi sommartorpet som är i toppskick....... om jag får säga det själv!
 
- "vandra vidare"......., sjöng Gunnar Viklund nånstans i början på 60-talet och jag må säga det..... jag kommer att sakna livet på landet bland alla underbara människor där!
 
Jag glömmer er aldrig, Kajsa, Jonny, Jocke med fler, ni har stått för en oförglömlig sommar, ni är bara bäst och allt detta tar jag med mig i mina drömmar till nästa sommar och jag lovar/hotar...... jag kommer tillbaka!
 
Nu..... är jag förmodligen på 32.000 fot över havet med, (förmodar jag) gamla arbetskamrater, på väg till Stockholm, jag stannar här ett tag med barn och barnbarn, sedan Alicante och hem ungefär i samma tidsrymd som svalorna i Svadaberg!
 
God morgon Sverige, 18,2 grader, ömsom sol, ömsom regn i går i Svadaberg/Kusmark.

KOMMENTARER:

  • Kajsa säger:
    2018-08-15 | 22:27:08

    Du är välkommen tillbaka till sommaren. Vi förväntar oss en repris på surströmmingen. Ha de bra nu med barn o barnbarn o golfen. Sköt om dej.

Kommentera inlägget här: