****GRONLUNDS BLOGG****

fredagsbloggen...

Kategori: #Torrevieja

-minst 25 golfbanor inom 45 minuter från där jag bor och kanske borde man arrangera golfresor för soltörstande svenskar och jag fattar inte varför de sk kapitalkrävande  turistbolagen inte gjort det, så här långt...
10-12 tusen SEK brukar sådana resor kosta och jag är helt övertygad om att det går att "make some money" på det.
 
Det är sååå lätt att spilla på sig när man äter och har man dessutom en "airbag" innanför skjortan, då vet du var det fastnar!
Olivolja på skjortan i bild och dunderkuren med "Disuelve Manchas" och allt är löst... eller rättare sagt upplöst!
Mycket bättre än svenska ta-bort-märken, absolut...
 
- Vistabella golf igår och jag undvek sistaplatsen... bara det en anledning att vara positiv
 
- byta partiledare till höger och vänster inom alliansen nu, Anna Kindberg-Bata ut, "vem-som-helst-in-nu".... Jan Björklund (FP) ut, Birgitta Ohlsson in och jag säger som jag sa i den här bloggen för över ett år sedan... 3 eller 4 kvinnor som ska vara "dökompisar" inom Alliansen, kanske 4!! och komma överens..... när hände det senast?... nää, Alliansen är död, kom ihåg var ni läste det först...
- Jag är inte kvinnomotståndare, jag är bara realist ....
 
- hur underbart är det inte att vara 64 år och ha drömmar fortfarande.... nää, nu pratar jag inte politik, bara om att få vara frisk, fri som fågeln och bestämma sig över framtiden, om än kortsiktigt ... följ med här så kanske du får en story "liiite" längre fram...   
 
kallast / varmast i går i Torrevieja: 22,1 /  25,7 grader.... badtemperatur: 20,5 grader...
 
Buenos días Suecia!        
Kommentera inlägget här: