****GRONLUNDS BLOGG****

- en helt vanlig dag....... i Spanien

Kategori: #Torrevieja

...... trodde jag ja, med det var ju faktiskt röd dag i Comunidad Valenciana och alla affärer hade stängt! All "reservmat" i kyl/frys är därmed snart uppäten!
 
Vad göra då? joo, tex en träningsrunda på en golfrange och jag fick slå en hink alldeles för mig själv för en gångs skull, vilket är ungefär vad jag behöver just nu!
 
- ett snabbt besök i naturen också men där hade fåglar & fä tydligen också tagit ledigt....
 
- kommer inte missa att den 1:a maj också är en helgdag!
 
- tror (vet) att Valborgsafton går obemärkt förbi här......
 
- ovanligt tråkigt bland svenska politiker nu, ingen öppnar käften, allt handlar om ointressanta EU-valet......  
 
 
- vi firade tydligen "San Vicente Ferrer" här igår, fråga mig inte vad det innebär....
 
kallast / varmast i Torrevieja i går:  17,2 / 21,2 ..... i havet 16,1 grader.
 
 
Kommentera inlägget här: