****GRONLUNDS BLOGG****

Master bedroom

Kategori: Torrevieja Centrum

 
 
Japp, ja  jävlar Carl-Erik Thöörn, (bara så töntigt!) du hade inte arrangerat det bättre!! det går som en dans, jag flyttar in, och det är nästan klart och i natt ska jag sova där för första gången!
 
En halvtrapp upp på lagom avstånd från gatans insyn men enkelglas i rutorna naturligtvis, så ljudnivån är "så där" men klarar spanjorerna av det så gör jag det också, dessutom är det inte en speciellt trafikerad gata, enkelriktad dessutom!
 
Jakten på möbler och husgeråd fortsätter i dag och det känns (i plånboken) som jag är på väg att påverka Spaniens motsvarighet till (S)Magdalena Andersson;s budget .......
 
För övrigt: -har nån halvstatlig undersökningskommission (garanterat statligt finansierad)  kommit fram till att svenska mäns energerade (enerverande sa mitt rättstavningsprogram?) penis är i snitt är 14,8 cm (erkänn.. du har måttat!!)  medans motsvarigheten i Finland är 13,7cm ??, hmmm... väcker frågor?
 
God morgon Sverige, det går bra nu..... och fort dessutom......
Kommentera inlägget här: