****GRONLUNDS BLOGG****

Äntligen-Snygg-Bluff...

Kategori: #Stockholm

Äntligen är bygget snett över gatan klart (vad det nu är?)  och det har funnits byggnadsställning så länge som jag varit på söder å det är inte lite länge det!
 
Snyggaste båten i stan´ garanterat! En äkta Pettersonbåt i Pålsundet!
 
6 "points" kvar när jag lämnade söder och då begav jag mig till en vinkagge i Djursholm, då förstår du... det är som man, förutom vara konstant hungrig, ska bli nykterist också, när man kan dela på en vinare... nää det här håller inte!
Vore det inte en present på abonnemanget skippade jag nog Viktväktarna och satsade på LCHF igen  
 
- 3 månader får "Viktväktarna", sedan måste jag börja betala själv... over and out...
 
God morgon Sverige, 15 grader i Stockholm igår, mulet.... 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: