****GRONLUNDS BLOGG****

Äggen i den berömda korgen!

Kategori: #Torrevieja

"Lägg inte alla äggen i samma korg" sa man förr i tiden och lyckligtvis har jag inte gjort det, jag har förutom ovanstående nya påtvingade Spanska bank kvar min Svenska bank och tur är väl det för allt i den nya banken inkl kort är spärrat och det behövs ett besök på lokalkontoret (igen) för att "låsa upp" om det nu går för min webläsare, (Firefox) som säger att hemsidan hos denna bank är "högst otillförlitlig"??......
Skulle ha blivit en fattig påskhelg om inte jag hade haft kvar mitt (numera kära) Nordea!
 
Hittar du inte nollan inom 10 sek, ja..... då är du svagsint.......    🤣
 
- för att påminna om Jesus lidande sänder SVT denna långfredag en inspelning av Håkan Hellströms Ullevi-konsert.........   
 
- trots pedagogisk nedåtriktad beskrivning och i brev försluta koder som jag fick av den glamorösa bankkvinnan så gick det åt h-vete med nya inloggningen, den fungerade 1 gång och vid nästa inloggning var man "Blocked".... lugn, tid och inga vredesutbrott är vad som gäller i det här landet! 
 
- jag har många € i madrasen, när det krisar.....  😌
 
- och "schtaan" till fortsatt slutspel i hockey och en negativ supporter kan andas ut...  
 
kallast / varmast i går i Torrevieja: 17,2 / 22,9.  badtemp i havet, 13,8 grader..
 
Kommentera inlägget här: